grubasek

czwartek, 31 lipca 2014

i znowu wygrzebane

Nie pamiętam nawet kiedy i gdzie kupiłam ;-), no to machnęłam bransoletkę:-)


A tu jeszcze kartka na imieninki, która poszła do Ani wraz z dodatkami :-)


Przed chwilką dostałam od kumpeli hortensje- uwielbiam!!!!!!!!!


A teraz specjalnie dla Dorotki - córka z wężem ;-)


U mnie idzie burza- ponuro i chłodniej....

Przypominam, że ostatni dzień wysyłki!

Mam do was prośbę- piszcie, kto dostał już paczuszkę, będę odhaczać.
Piękne te Wasze paczuszki :-)

Buziam!



12 komentarzy:

  1. Mam podobne wąsiki! 3
    Czy mogę trochę ściągnąć i zrobić sobie podobną bransoletkę?

    Ps.
    Melduję, ze ja paczuszkę wymiankową dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wąsy? ja myślałam, że ptaszorki...cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ty przewrotna.......producentko gadów! :-)
    to ja tu lecę na miotle , z wyrazami dla wężowego pomiotu......!

    ....no tego się nie spodziewałam! :-D
    Udał ci się dowcip! Oj udał :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, te wąsy są bezbłędne!!! Super bransoletka :) Ta druga, miętuskowa z paczuszki - też śliczna, bardzo mi się podoba ten kaboszon w oprawie :) A, ja już dawno dostałam moją paczuszkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Te wąsy są świetne! Super bransoletki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo, ale z Ciebie kreatywna kobitka:) Kiedy Ty to wszystko robisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. W sprawie wymianki: ja już paczuszkę dostałam i z tego co wiem to moja paczka także już doszła do mojej wymiankowej koleżanki:) POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta bransoletka. Piękny kolor. Jeden z moich ulubionych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. dostałam swoją paczkę i moja również dotarła!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna ta bransoletka, która wysłać na imieniny :)

    OdpowiedzUsuń