grubasek

środa, 4 czerwca 2014

obiecywałam sobie

że w tym roku nie zejdę poniżej 15 wpisów na miesiąc i to na razie mi się udawało, ale nie wiem, jak z czerwcem. Liczę na to, że może później, bo teraz w pracy masakra jakas. Do tego chyba z przemęczenia głowa mnie codziennie boli i nawet sił nie mam do roboty.

Wrzucam niedawno zrobiony komplecik:jadeity zwykłe i sasetowane plus seramika. Dodałam tez przekładeczki. Z podobną ceramiką był niedawno naszyjnik robiony na wyzwanie(na rzemieniu).
Ten chyba bardziej elegancki wyszedł. Podobają mi się kolorki, a Wam?




światło zachodzącego słońca. Znowu!

;-)
Buziaki!

7 komentarzy:

  1. cudny komplecik, kolorek w sam raz na opaloną skórę:) i masz rację - o wiele bardziej elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiosenne te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek wiosenno-letni i zamontowałaś taką zapinkę jak ja ostatnio :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za wpisy.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki śliczne, bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Lubię takie kolory, i ciekawe zapięcia :)

    OdpowiedzUsuń