grubasek

poniedziałek, 17 marca 2014

Wymianka turkusowa

Poczta Polska to jest to!
Doszła do mnie dziś przesyłeczka z wymianki.

Oto pierwsza tura(faktycznie czasu było mało), jak dojdzie druga , to też pokażę :-)



  Na magnesy musze sobie kupić taką specjalna tablicę, bo sa zbyt ładne do kuchni, która czeka na remont i pewnie jeszcze poczeeeeeeekaaaaaaaaaa


Nawet nie wiecie, jak mi się podoba takie wyszywanie! Może dlatego, że sama tego nie umiem? Mam dopiero 2 rzeczy: karteczkę od Oli i ten komplecik od Basi. Ale liczę na to, że kiedyś cos jeszcze mi się trafi ;-)

A tu wrzucam wszystko, co posłałam- ponieważ wcześniej niczego nie pokazywałam, to będzie trochę zdjęć. Naszyjniki zrobione na prośbę Bożenki: geometria plus żywe kolory i z jajem.




                                                                             przód

                                                                            tył


                                            a ten komplecik dorobiony w ostatniej chwili :-)

i prawie całość


To było wyzwanie :-)

Pozdrawiam, dziękuję za prezenciki i czekam na resztę :-)

Buźka!




2 komentarze:

  1. wow, Ty to dopiero wymiankowa jesteś - kolczyki z motylami świetne i te obok na zdjęciu też i ten wisior rewelacja....szkoda że w parze nie jesteśmy w wielkanocnej:) róże zaczynają rosnąć....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie dziękuję Ci za udział w wymiance. Przygotowałaś cuda i otrzymałaś cuda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń