grubasek

środa, 19 marca 2014

spowiadam się

z "podaj dalej". Ponieważ ja do skleroźnic należę- postanowiłam pomimo braku czasu wywiązać się jak najszybciej z "podaj dalej". Prezenciki poleciały do Agi i Puszkovej, a pocieszajka do Małgosi(nie wiem, czy doszło- pokażę kiedy indziej).

Miałam dylemat, co zrobić i postawiłam na bransoletki- szukałam tez takich koralików, żeby prezenty były w miarę podobne :-). Mam madzieję, że dziewuszki zadowolone...




Wzięłam się za jajeczka- pomysł od jednej blogerki, ale idzie powoli....

Buziaki!

3 komentarze:

  1. ja tak:) pisałam już u siebie, nawet już noszone i testowane:) kolczyki bardzo wygodne..cały dzień i super:) dzięki raz jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty - gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękności!!! Wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń