grubasek

poniedziałek, 24 marca 2014

sekretniki

Kusi mnie, żeby zrobić sobie sekretnik z dzieciakami moimi. Poczyniłam nawet w weekend odpowiednie zakupy. Do tej pory zrobiłam sekretniczki na jedną wymiankę(całość pokażę kiedy indziej). jak Wam się podobają?


Są o tyle fajne, że można wykorzystać 2 strony. I znowu, mając chłopaszków, nie mogę się wykazać w stosunku do swoich dzieci :-)

Pozapisywałam się na candy- jeśli coś jest do wylosowania, to na pewno ja tego nie wylosuję! ;-)
Ale próbuję, kto mi zabroni?
Dziewuszki! Mam jeszcze pytanie: czy któras z Was mogłaby się podzielić swoimi odczuciami związanymi z wystawieniem prac w artillo? Nie wiem, czy w ogóle się brać za to....Byłabym wdzięczna- może być na priv.

Buziam Was deszczowo!

3 komentarze:

  1. Ale piękne! Wspaniałe te sekretniki! Co do Artillo, to ja jestem zachwycona. Prowizja jest niewielka, a nigdzie indziej nie udało mi się sprzedać tyle, co tam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te sekretniki! Pełne uroku są takie cudeńka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dawna choruje na sekretnik ze zdjeciami mojej gromadki:) przypominaja mi one troche lata 30-40 i panie w pieknych wysokich kokach -ale co tam ,trzeba bedzie sobie zrobić:) i marzenie spełnic:) piekny sekretnik a kokardka dodaje dziewczęcej lekkości....

    OdpowiedzUsuń