grubasek

wtorek, 25 marca 2014

I kolejna wymianka

Ostatnio wychodzi na to, że tylko coś na wymianki robię. I chyba tak własnie jest :-)

Relacja z prywatnej wymianki z Agą- jesli nie widziałyście jej kwiatuszków, to koniecznie zajrzyjcie- jest nawet kursik!

Od Agi dostałam tak mały , skromny bukiecik ;-)




Ta klateczka wyczajona niedawno, powieszona jakies 2 tyg. temu i tak kombinuję, co by z nia jeszcze zrobić. Kwiatuchy powieszę chyba niżej, zobaczy się.
Tu karteczka- cudowna!


  i przydaśki- jedne to już na pewno będa łezkowe komplety perłowe :-)


Ode mnie poszło





Produkty: fasetowany agat, żywica, marmur, lawa, el.modułowe, rzemień, sznurek, el.srebrne i posrebrzane.
Przydaśki poszły razem z "podaj dalej"(kilka postów wcześniej pokazane )


A na koniec wrzucam wyszperany.....................talerz w hortensje!!!!!!!!!!
Czy Wy też macie takie "zajawki"? 
Teraz mnie na hortensje wzięło. 

To jest Peemeswuka - PeeMeSWuKa(Podobało Mi Się Więc kupiłam ;-)).
Peemeswuka ma pewną charakterystyczną cechę- niekoniecznie jest Ci to potrzebne, ale MUSISZ kupić.(Klateczka  też peemeswuka)



Udanego dnia!




2 komentarze:

  1. Wspaniała wymianka! Piękności prawdziwe przygotowałaś i dostałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym wiedziała że te łezki tak Ci się spodobają to dałabym ich więcej:):):) dzięki za biżu....

    OdpowiedzUsuń