grubasek

sobota, 4 stycznia 2014

Laleczka trzecia i przerwa

Niesamowicie dużo czasu schodzi na lalki.....

Także przerwa od laleczek.

Ubranka to masakra - znalazłam sobie niby szablon na taki płaszczyk-sukienkę na zakładkę, ale musiałam go zmodyfikować, bo nie pasował na ten rozmiar i nie wyszedł jak powinien. Po 3 godzinach z płaszczyka byłam zadowolona ;-)

Tildopodobną robiłam kolorystycznie pod wyzwanie, bo ogromnie je lubię.

Wyzwanie





Jak ja uwielbiam szycie!!! :-)

Mam już na oku kolejne wyzwanie i kolejny pomysł- zupełnie inny.

Buziaki i udanego weekendu!



4 komentarze:

  1. Śliczna laleczka!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tilda jest śliczna - ma przepiękną sukienkę :)
    Witam jako 31 obserwatorka :)
    Pozdrawiam, Puszkova
    koralikowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń